INTRODUCERE

Prin folosirea magazinului online www.furnizor-unic.ro,  inclusiv vizitarea și cumpărarea produselor presupune acceptarea în totalitate și de fiecare dată când accesați site-ul nostru, a termenilor și condițiilor sub care sunt furnizate aceste servicii și produse. Vă încurajăm să citiți cu atenție secțiunea de Termeni și Condiții pentru a fi informați cu privire la condițiile în care puteți finaliza o comandă. Prin plasarea comenzii, se confirmă faptul că clientul este de acord cu termenii și condițiile declarate. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica în orice moment termenii și condițiile acestui website, fără a fi necesară o notificare prealabilă a clientului. Clientul are acces permanent la termenii și condițiile utilizării serviciilor și este responsabil să le consulte de fiecare dată când accesează site-ul nostru.

Termenii și condițiile din cadrul acestui magazin online sunt in conformitate cu prevederile OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, OUG 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri (garanții), O.G. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piata, Legea 363/2007 privind combaterea practicilor comerciale incorecte. Aceste acte normative se aplică consumatorilor.

Conform OUG 34/2014, un contract de vânzare la distanță reprezintă orice contract încheiat între profesionist şi consumator fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul (confirmarea acceptării comenzii de catre profesionist), în temeiul căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator.

Întreprindem toate diligențele profesionale pentru a asigura acuratețea informațiilor de pe acest magazin online (inclusiv prețuri). Toate informațiile prezente în acest site sunt oferite cu bună credință. Imaginile publicate sunt conforme cu realitatea, însă uneori nuanțele culorilor produselor pot să difere ușor, datorită procesului de execuție a fotografiilor sau a setărilor monitorului dvs sau pot apărea mici diferențe de design/grafică ale produselor. De asemenea există posibilitatea, puțin probabilă, de a apărea erori de natură tehnică sau de conținut, legate de specificații tehnice sau chiar de prețuri, stocuri sau disponibilitatea produselor, care pot aparea de exemplu la comenzile efectuate între orele de lucru sau datorita lipsei conexiunii internet cauzata de furnizorii de servicii de comunicații electronice, etc situațiile descrise anterior nefiind exhaustive, etc. Dacă, în ciuda tuturor demersurilor realizate de societatea noastră, pe interfața magazinului online s-a afișat un preț derizoriu sau net inferior prețului real practicat la un produs sau o categorie de produse, dintr-o posibilă eroare de sistem, fără intenția de a induce in eroare potențialii consumatori, va vom comunica (în cazul în care efectuați o comanda) prețul real și corect, în cunostința căruia dvs aveti dreptul de a nu accepta oferta modificată. Societatea noastră nu este obligată să confirme comanda la un preț derizoriu sau net inferior prețului real practicat la un produs, datorită interdicției de a comercializa produse sub prețul de achiziție, decât în condițiile legii.

DEFINIȚII

Consumator (client) – persoană fizică ce vizualizeaza paginile acestui magazin online și care lansează o Comandă/achiziționează unul sau mai multe produse.

Vânzător – SMR DIVERS S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, cu sediul social in Strada Marginei nr. 50B, Sat Catelu, Comuna Glina, Judet Ilfov, Email: online@furnizor-unic.ro, Telefon 1: +40 790 540 141, Telefon 2 +40 727 754 427, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului: J23/541/2014 avand codul unic de inregistrare RO 32840995, denumita in cele ce urmeaza ”Vanzator” sau ”SMR DIVERS” detinatoarea magazinului online www.furnizor-unic.ro

Comandă – document electronic prin care se realizează comunicarea între client și vânzător, prin care vânzătorul este de acord să livreze produsele, iar clientul este de acord să primească aceste produse și să efectueze plata conform detaliilor stabilite anterior livrării.

Produs – reprezintă orice bun menționat în comandă, care urmează să fie furnizat de către vânzător către client.

Momentul incheierii contractului la distanță – momentul confirmării, pe un suport durabil (ex: email), de către vânzător a acceptării comenzii, în speță, confirmarea disponibilității stocului și angajamentul de a transfera proprietatea asupra produselor către cumpărător și implicit emiterea facturii fiscale.

Cont – secțiunea din magazinul online formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpăratorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Consumator și istoricul acestuiain Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.

Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile) conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Bunuri și Servicii adăugate în sectiunea “Cont/Cosul meu” sau secțiunea  “Cont/Favorite” precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetari de piața și sondaje de opinie.

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de către vânzător, consumatoruluu, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Recenzie – Opinie personală sub formă de text și rating definit printr-un număr de stele de la 0 la 5 acordată de către un cumpărător care a achizitionat si utilizat un produs prezentat in website si reprezinta o evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitativ

TERMENE

Toate termenele se interpretează drept termene exprimate în zile calendaristice. Dacă un termen exprimat în zile se calculează din momentul în care intervine un eveniment sau se realizează un act, ziua în cursul căreia a avut loc acest eveniment sau se realizează acest act nu se ia în seamă la calculul termenului. În cazul în care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, societatea noastră prelungeşte termenul în mod corespunzător.

PREȚURI ȘI PLĂȚI

Toate prețurile, inclusiv cele referitoare la transport, afișate pe magazinul online sunt prețuri finale și includ TVA. Prețurile sunt afișate pe paginile de produs, la finalizarea comenzii, precum și la secțiunea de comenzi, disponibilă în contul de Consumator. Modalitatea de plată şi termenul de plata sunt specificate în Comandă. În momentul finalizării comenzii, veți fi informați cu exactitate cu privire la prețul final pe care trebuie să îl plătiți pentru comanda dvs., inclusiv serviciile de transport. Vă vom emite o factură fiscală pentru Produsele livrate conform Comenzii, obligația dvs fiind să precizați în mod corect şi complet toate informațiile necesare emiterii facturii fiscale, în conformitate cu legislația în vigoare. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile fără a oferi o notificare prealabilă, însă acest lucru nu va afecta comenzile deja confirmate. Magazinul nostru va oferi ocazional promoții și reduceri la produsele sale, care vor fi semnalizate clar în descrierea produselor, în coșul de cumpărături și pe factura.

METODE DE PLATĂ

Pentru a plasa o comandă, aveți la dispoziție următoarele opțiuni de plată:

  • Plata în sistem ramburs – veți achita contravaloarea comenzii și a transportului (dacă este cazul) în momentul în care reprezentantul firmei de curierat vă va înmâna coletul.
  • Plata prin card bancar (online)- veți putea utiliza serviciile companiei specializate în plăți online, pentru a efectua o tranzacție sigură și eficientă, fără costuri suplimentare.
  • Plata prin intermediul băncii (ordin de plată) – în cazul în care alegeți această opțiune, veți efectua plata în avans, fie prin depunere la ghiseul băncii noastre, fie prin transfer bancar, dacă utilizați un sistem de online banking. Informațiile necesare pentru efectuarea unei plăți prin intermediul băncii vă vor fi furnizate de către noi sau le puteți găsi în rubrica noastră de Contact.

EFECTUAREA COMENZII

Primul pas constă în vizualizarea produselor disponibile în stoc. După ce ați găsit produsul sau produsele dorite, selectați produsul si numarul de unități, apoi apăsați butonul „Adaugă în coș”. Puteți vizualiza conținutul coșului dvs. oricând, accesând link-ul din partea dreaptă-sus a site-ului, care vă arată numărul de produse din coș și valoarea totală a acestuia.

Pentru a finaliza comanda, trebuie să ne furnizați datele dvs. și adresa de livrare în formularul de comandă. Dacă ați mai făcut cumpărături la noi și aveți deja un cont, este suficient să introduceți adresa de e-mail cu care v-ați înregistrat și parola folosită.

Pentru a plasa o comandă pe www.furnizor-unic.ro, nu este necesar să vă creați un cont, dar vă recomandăm acest lucru. Completați câmpurile din formular și urmați instrucțiunile de acolo. Vă recomandăm să folosiți o adresă de e-mail validă și pe care o utilizați frecvent. Factura dvs. se regăsește în contul de client și poate fi descărcată de acolo. Dacă decideți să nu accesați contul, puteți găsi factura în e-mailul care confirmă expedierea comenzii.

După autentificare sau înregistrare, verificați conținutul coșului dvs. și adresa la care doriți să fie expediată comanda. Apoi, alegeți modalitatea de livrare și plată și apăsați butonul „Finalizează comanda”.

După ce comanda dvs. a fost transmisă veți primi un e-mail de confirmare a primirii comenzii în cel mai scurt timp posibil. În cazul în care nu primiți acest e-mail, vă rugăm să ne contactați. După verificarea comenzii dvs, si pentru a elimina orice fel de erori vă vom transmite încă un email de confirmare a comenzii. Comanda dvs. devine valabilă din momentul în care o acceptăm/confirmăm.

Chiar daca majoritatea produselor afișate pe site-ul nostru sunt disponibile pe stoc, în cazul în care produsul pe care l-ați comandat nu se află în stoc, vă vom contacta cât mai curând posibil (prin telefon sau prin e-mail). Din acest motiv vă recomandăm ca înainte de a comanda un produs, să verificați disponibilitatea stocului deoarece produsele care nu se afla momentan pe stoc nu pot fi livrate în termenul standard de livrare. Comenzile respective pot fi păstrate termen de 30 zile conform legii, la solicitarea clientului și se livrează în momentul în care reintră în stoc. In functie de informațiile noi furnizate, puteți decide să anulați comanda iar noi vom returna imediat orice sumă achitată de dvs sau să acceptati o prelungire a termenului de livrare.

TRANSPORT ȘI LIVRARE

Livrarea produselor comandate pe acest magazin online se efectuează prin intermediul firmelor partenere de curierat. Costul transportului difera in functie de valoarea comenzii astfel:

  • 22 LEI TAXA DE TRANSPORT – pentru comenzi cu o valoare mai mică de 500 LEI (TVA inclus), doar pentru comenzile care se află in aria de acoperire a firmei de curierat
  • GRATUIT – pentru comenzi cu o valoare mai mare de 500 LEI  (TVA inclus) pentru comenzile care se afla in aria de acoperir e a firmei de curierat

Termenul standard de livrare este de 1-3 zile lucrătoare, începând de la confirmarea comenzii de către noi. Comenzile plasate în zilele de sâmbătă, duminică sau în timpul sărbătorilor legale vor fi procesate și confirmate în prima zi lucrătoare. Vânzarea si livrarea produselor din magazinul www.furnizor-unic.ro se face exclusiv pe teritoriul României.

În cazul unor situații excepționale precum: stare de urgență, condiții meteo nefavorabile, blocaje rutiere și accidente sau alte situații speciale ( de tip black Friday, Crăciun, Sărbători Pascale, etc) care privesc strict programul de funcționare al curierului/transportatorului, se pot produce  decalaje ale intervalului de livrare, însă termenul de livrare maxim nu poate depăși 30 zile. În cazul în care vânzătorul nu își îndeplinește obligațiile asumate prin contract deoarece produsul specificat nu livrează produsele în termen de maxim 30 zile acesta va informa imediat Cumpărătorul și va rambursa  suma plătită de către Consumator. Termenul de execuție și livrare pentru produsele la comandă poate varia de la caz la caz și se va comunica clientului în momentul efectuării comenzii sau înaintea confirmării acesteia pe un suport durabil

Livrarea produselor către dvs este în responsabilitatea noastră deoarece vă transferăm proprietatea produselor prin intermediul unei firme de curierat iar riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor vă este transferat abia in momentul în care dvs sau o parte terță desemnată de dvs, alta decat transportatorul, intrați in posesia fizică a produselor.

La intrarea in posesie a produsului, se recomandă în mod expres să inspectăți fără întârziere coletul, de preferat în fața curierului (deschidere la livrare, după caz),  iar în cazul constatării unei deteriorări la produse sau ambalaje, sunteți obligat sa solicitați întocmirea unui proces verbal de constatare a defecțiunii/distrugerii. În caz de orice deteriorare sau defect, dvs nu sunteți obligat să acceptați coletul.

DREPTUL DE RETUR

Beneficiazați de o perioadă de 14 zile de la momentul primirii produsului pentru stabilirea naturii, caracteristicilor și funcționalității produsului, așa cum ați face-o dacă ați achiziționa un produs dintr-un magazin fizic. Dacă nu sunteți mulțumit de produs  aveți dreptul de a vă retrage dintr-un contract la distanță, fără a fi nevoit să justificați decizia de retragere. Astfel, vă puteți exercită dreptul de retragere printr-o declarație clară în acest sens (ex: email la datele de contact ale magazinului online, prin intermediul contului de client (după caz) sau prin intermediul formularului de retragere, transmisă în maxim 14 zile de la dată la care ați intrat în posesia produsului. În urma notificării declarației de retragere, dvs veți contacta o firma de curierat pentru a transmite produsul returnat, sau după caz, noi vom face o cerere de ridicare/retur, astfel încât, în zilele următoare, un curier să se deplaseze la adresa dumneavoastră pentru a preda produsul.

Va trebui să returnați produsul în decurs de cel mult 14 zile de la data la care ne-ați comunicat decizia de retragere din contract și vi se va percepe costul transportului returnării produsului, Vânzătorul neangajându-se să suporte acest cost. În cazul în care solicitați retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returnați și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv.

Vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plată din partea dvs ca și consumator (inclusiv costul transportului, după caz), în maxim 14 zile de la data de la care ne-ati informat de decizia de retragere sau nu mai târziu intrarea în posesie a produsului returnat. 

Vom rambursa sumele folosind aceleaşi modalităţi de plată că şi cele folosite de dvs pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care ați fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina dvs plata de comisioane în urmă rambursării. În cazul în care dvs solicitați printr-o singură comandă mai multe produse care vor fi livrate separat, vă puteți exercită dreptul de retragere în termen de 14 zile, care va fi calculat de la primirea ultimului produs livrat.

Pentru a ne îmbunătăți calitatea produselor și serviciilor oferite clienților noștri, vă vom fi recunoscători dacă ne veți spune motivele pentru care returnați produsul. De asemenea, atunci când ne veți anunța despre intenția dumneavoastră de a returna produsul, aveți posibilitatea să specificați modalitatea de compensare, alegând între înlocuirea produsului cu unul asemănător sau alt produs disponibil în stoc sau primirea banilor înapoi

Dacă alegeți prima opțiune (adică înlocuirea produsului cu alt produs din stoc), și există o diferență de bani, se va proceda astfel:

  • Dacă produsul ales de dumneavoastră este mai ieftin, vom returna diferența în contul dumneavoastră
  • Dacă produsul ales de dumneavoastră este mai scump, veți plăti diferența la primirea coletului sau în avans, prin transfer bancar.
  • Dacă alegeți varianta de rambursare a banilor, trebuie să ne comunicați un cont bancar de-al dumneavoastră.

Răspunderea consumatorului pentru FOLOSIREA necorespunzătoare a bunurilor

Pe perioada celor 14 zile, dvs că și consumator sunteți responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii bunurilor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării bunurilor.

Aveți posibilitatea de a deschide ambalajul pentru a avea acces la conținutul acestuia dacă bunuri similare sunt în mod obișnuit expuse neambalate în magazine. În acest sens deteriorarea ambalajului doar prin simplă să deschidere nu reprezintă un motiv de diminuare valorii produsului. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, trebuie să mânuiți deschiderea ambalajului bunurilor cu grijă necesară fără a-l deteriora. Returnarea produselor fără ambalajul original sau cu degradarea anormală a ambalajului precum și cu foliile de protecție aplicate pe articol indepărtate (acolo unde este cazul) poate fi considerată o degradare a bunurilor.

În timpul perioadei de retragere de 14 zile, ar trebui să mânuiți și să inspectați bunurile cu grijă necesară. Pentru a stabili natură, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, ar trebui să le mânuiți și să le inspectați în același mod în care vi s-ar permite să o faceți într-un magazin de exemplu, aveți posibilitatea să verificați integralitatea produselor, etichetelor, sigiliilor ambalajelor însă nu aveți voie să desfaceti ambalajele primare sau le utilizați. ( în cazul tuturor produselor de curatenie lichide) sau nu aveti voie sa utilizati produsele electrice si electronice, etc

Diminuarea valorii produsului

În cazul în care  bunurile au fost utilizate de dvs într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, dreptul de retragere nu este exclus însă veți răspunde pentru eventuală diminuare a valorii bunurilor, care este evaluată de vânzător de la caz la caz pe baza unui document justificativ de diminuare a valorii și poate varia că procent din valoarea achitată de dvs și în consecință vi se va returna o suma de bani mai mică decât ați achitat dvs

Diminuarea valorii bunurilor poate constă în costuri de curățare și repararede înlocuire sau adăugare de accesorii, etc pentru a aduce produsele la starea inițială. În cazul în care, după aceste operațiuni, astfel de bunuri nu mai pot fi vândute că produse noi, acestea vor fi vândute că bunuri de ocazie (second hand) la un preț semnificativ mai mic, caz în care diminuarea valorii va constă în pierderea de venit pentru societatea noastră ce va fi justificată în mod obiectiv..

Posibile situații care pot conduc la diminuarea valorii produsului returnat (lista neehaustiva)

  • Uzarea/testarea si degradarea  produsului sau a unor componente ale acestuia că urmare a manipulării sau utilizării defectuoase sau în condiții extreme sau indepartand elementele de identificare ale acestuia
  • Returnarea produsului cu urme de murdărie sau alimente sau cu urme că a fost supus operațiunilor de curățare/spălare
  • Degradarea vizibilă a unui produs sau a unor componente ale acestuia, că urmare a nerespectării instrucțiunilor de întreținere/utilizare sau a mențiunilor din certificatul de garanție.
  • Returnarea produselor fără ambalajul original, fără accesorii sau cu degradarea anormală a ambalajului a produselor.

In aceste categorii de bunuri care nu sunt exceptate de la retur dar care pot face obiectul unei diminuări a valorii produsului dacă sunt utilizate mai mult decat este necesar pentru determinarea „naturii, caracteristicilor şi funcţionării„ sunt cele din sectiunile „Birotica și papetarie„ / „Administrative„

Exceptări de la dreptul de retragere

În conformitate cu prevederile legale (OG 34/2014, art 16) sunt exceptate de la retur o serie de produse, printre care și bunurile care sunt susceptibile a se deteriora„ sau  „bunurile sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator„

In aceste categorii de bunuri exceptate de la retur, în cazul în care au fost desigilate și sau folosite/consumate intră produsele din secțiunile:

  • Igiena-Menaj-Curățenie
  • Ambalaje Horeca
  • Consumabile depozit

 

DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

SC SMR DIVERS SRL este proprietar și operator al site-ului www.furnizor-unic.ro  și proprietar al mărcii înregistrate cu același nume. Orice utilizare și/sau reproducere, sub orice formă și în orice scop, a materialelor publicate pe site (inclusiv numele, designul, logo-ul și structura site-ului, imaginile produselor și textele), fără acordul prealabil al SC SMR DIVERS SRL, este interzisă și va fi sancționată conform legislației române în vigoare privind dreptul de proprietate intelectuală. Conținutul acestui magazin online incluzând dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a FURNIZOR-UNIC, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare). Raportarea eventualelor încălcări ale dreptului de autor se va transmite la adresa de e-mail din secțiunea contact.

Clientului/ Utilizatorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de FURNIZOR-UNIC, includerea oricărui conținut în afară site-ului FURNIZOR-UNIC, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al FURNIZOR-UNIC asupra conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea conținutului, decât cu acordul expres al FURNIZOR-UNIC.

În cazul în care FURNIZOR-UNIC conferă Clientului dreptul de a utiliza sub formă descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care Clientul are sau obține acces în urmă acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite în acord, numai pe perioada existenței acestuia sau acestor conținuturi pe site sau a perioadei definite în acord, conform condițiilor definite, în cazul în care acestea există și nu reprezintă un angajament contractual din partea FURNIZOR-UNIC pentru respectivul Client sau oricare alt terț care are/obține acces la acest conținut transferat, prin orice mijloc și care ar putea fi sau este prejudiciat în orice mod de pe urmă acestui conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.

Niciun conținut transmis către Client/Consumator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea FURNIZOR-UNIC și/sau al angajatului sau colaboratorului FURNIZOR-UNIC care a mijlocit transferul de conținut, în cazul în care această există, față de respectivul conținut.

Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.

Recenzii

Vânzătorul nu permite menționarea recenziilor în magazinul online și nu oferă acces la recenziile consumatorilor (consumatorilor) privind produsele nefiind necesară garantarea că acestea provin doar de la consumatori care au achiziționat și utilizat produse.

Garanții

Garanția este oferită de societatatea noastră în calitate de vânzător în concordanță cu prevederile OUG 140/2021 și OG 21/1992, (r2) acte normative destinate cliențlior persoane fizice și pe teritoriul României. Constatarea neconformităților și asigurarea garanției sunt în responsabilitatea noastră. Garanția de conformitate pentru bunuri noi se acordă pe o perioadă de 2 ani de la momentul livrării (pentru persoane fizice).

Produsele care beneficiază de garanție sunt cele din categoriile

  • Administrative (Electrice)„
  • Birotică și Papetărie (tehnică de birou/sisteme de laminat/ sisteme de indosariat/IT&C)
  • Igienă-Menaj-Curățenie: Dozatoare și dispensere

Produsele care NU beneficiază de garanție, deoarece sunt considerate consumabile, sunt cele din categoriile următoare (cu excepția celor menționate anterior):

  • Birotică și papetărie
  • Igiena-Menaj-Curățenie
  • Ambalaje Horeca
  • Consumabile depozit

În caz de neconformitate, beneficiați de următoarele măsuri corective (în această ordine):

  • aducerea la conformitate prin reparare,
  • aducerea la conformitate prin înlocuire (dacă bunul nu poate fi reparat),
  • reducerea proporţională a preţului (dacă neconformitatea este minoră sau dacă nu se poate repara/înlocui),
  • încetarea contractului și returnarea contravalorii (dacă repararea sau înlocuirea nu pot fi efectuate).

Aducerea în conformitate prin reparare sau înlocuire se realizează într-un termen maxim de 15 zile calendaristice din momentul în care bunul reclamat intră în posesia societății noastre. Efectuam verificarea aspectelor reclamate și diagnosticarea bunului pentru a se constata dacă acesta face sau nu obiectul acordării garanției. În cazul în care neconformitatea se confirmă și este remediată prin reparaţie, garanția se prelungește cu timpul de nefuncţionare a bunului.

În cazul în care neconformitatea este remediată prin înlocuire, va fi acordat un nou termenul de garanție de 2 ani pentru bunul înlocuit. Mai multe detalii privind drepturile și obligațiile dvs în ceea ce privește garanția precum și condițiile prin care se pierde dreptul la garanție le regăsiți în certificatul de garanție care vă este oferit pe un suport durabil la achiziționarea produselor.

Recomandări privind ambalarea ȘI TRANSMITEREA produselor DEFECTE

Unele bunuri comercializate pot fi fragile motiv pentru care, atunci cand sunt trimise pentru acordarea garanției, recomandăm ambalarea corespunzatoare astfel încât să ajungă intacte și in siguranță in posesia noastră. Dvs nu sunteți obligat sa păstrați ambalajul original pe perioada acordării garanției insă recomandăm ca produsele să fie împachetate și ambalate, astfel incât să nu existe posibilitatea deplasării acestora în interiorul ambalajului.

Se vor utiliza intodeauna ambalaje de dimensiuni adaptate mărimii și greutății produselor transportate. bunurile nu trebuie să se deplaseze in interiorul cutiei. Trebuie să existe un spatiu de 5-6 cm între produs și pereții cutiei, care sa fie umplut fie cu folie, fie cu fulgi din polistiren, pentru a diminua șocul in cazul unui impact. Recomandăm umplerea spațiilor libere cu fulgi din polistiren sau hartie de ziar. In cazul in care se transport mai multe produse intr-o singură cutie, trebuie asigurate că acestea sunt bine separate unele de altele prin ambalaje de protecție precum coltare din carton, polistiren, folie cu bule. 

Se recomandă următoarele tipuri de ambalaje :

  • Cutie de carton presat, umplut cu fulgi de polistiren si sigilat cu folie protectoare
  • Cutie din carton + folie cu bule, pentru protectie impotriva zgarieturilor, socurilor.
  • Cutie din carton cu 3 sau 5 straturi + fulgi din polistiren pentru umplerea spatiilor goale + folie cu bule pentru protectie anti-soc.
  • Cutie de lemn umpluta cu polistiren.    
  • Cutie de carton umpluta cu placi din polistiren/ spuma expandata si fulgi din polistiren.

Dreptul de a actualiza continutul site-ului

Vânzătorul iși rezervă dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum și orice modificări ale website-ului, fără o notificare prealabilă a utilizatorilor sau clienților. Societatea noastră nu va putea fi considerată responsabilă pentru eventualele erori apărute pe website din orice cauză, inclusiv din cauza unor modificări efectuate de către administratorul website-ului.

FORȚA MAJORĂ

Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzator, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majora este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat. Daca în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii apărute între organizator și clienți  se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul in care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente sau prin intermediul platformei europene de solutionare online a reclamatiilor

 https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO

Multumim ca ati ales produsele oferite de furnizor-unic.ro. Compania care administreaza site-ul furnizor-unic.ro este SMR DIVERS S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, cu sediul social in Strada Marginei nr. 50B, Sat Catelu, Comuna Glina, Judet Ilfov, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Ilfov sub nr. J23/541/2014, avand codul unic de inregistrare RO 32840995, denumita in cele ce urmeaza ”Vanzator” sau ”SMR DIVERS”.

Furnizor-unic.ro este un serviciu e-commerce care ofera clientilor sai posibilitatea de a vizita si de a intra in posesia produselor afisate. Achizitionarea produselor se face pe baza comenzilor plasate prin intermediul site-ului, telefonic sau e-mail, conform termenilor si conditiilor ce vor fi prezentate mai jos.

Date de contact:

  • Adresa de corespondenta: Str. Intrarea Abatorului nr.1B, Comuna Glina, Judet Ilfov.
  • Adrese de e-mail: online@furnizor-unic.ro 
  • Contact telefonic: +40 790 540 141 | +40 727 754 427

Prezentul document stabilieste termenii si conditiile generale de utilizare a site-ului furnizor-unic.ro si conditiile de achizitionare a produselor comercializate prin intermediul site-ului nostru, in relatia B2B (denumita in continuare ”Termeni si conditii”). Politica de confidentialitate, Politica de retur, Politica privind cookies, Politica de discount/acordarea punctelor de fidelitate (puncte bonus), precum si orice alte politici la care se face referire in cuprinsul prezentului document, fac parte din Termeni si conditii. Prin utilizarea site-ului furnizor-unic.ro, prin crearea unui cont sau prin accesarea serviciilor oferite de catre SMR DIVERS acceptati Termenii si Conditiile detaliate in cele ce urmeaza, cu toate consecintele care decurg din acceptarea acestora. Daca nu sunteti de acord cu Termenii si conditiile, va rugam sa nu utilizati acest website.

Folosirea acestui site implica automat acceptul dumneavoastra cu privire la Termenii si conditiile, precum si cu privire la toate politicile la care se face referire in prezentul document sau pe website. Recomandarea noastra este citirea cu atentie a informatiilor prezentate.

Societatea SMR DIVERS S.R.L. isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa in orice moment Termenii si conditiile, fara o notificare prealabila. SMR DIVERS isi rezerva dreptul de a modifica sau de a adauga noi conditii in ceea ce priveste continutul website-ului, de a modifica sau actualiza pretul produselor comercializate prin intermediul website-ului, in orice moment, fara o notificare prealabila. Preturile produselor afisate pe site pot suferi modificari fie ca urmare a unor cresteri din partea partenerilor, a unor schimbari legislative, motiv pentru care ne rezervam dreptul de a actualiza in consecinta pretul produselor fara o alta notificare. Orice modificari aduse Termenilor si conditiilor vor deveni aplicabile pentru comenzile noi plasate, inregistrate dupa publicarea modificarilor respective pe website. Va rugam sa verificati constant aceasta sectiune, inainte de fiecare comanda, deoarece este posibil sa fi intervenit modificari de la ultima dvs. vizita. Daca aveti orice intrebari cu privire la Termeni si conditii, va rugam sa ne contactati prin una dintre modalitatile precizate mai sus.

Definitii

Termenii si condiile se vor aplica tuturor vanzarilor de Produse comercializate de catre SMR DIVERS, prin intermediul site-ului furnizor-unic.ro. In cuprinsul Termenilor si conditiilor, termenii de mai jos vor avea urmatoarea semnificatie:

  • Vizitator – orice persoana fizica sau juridica care acceseaza, in orice mod, site-ul furnizor-unic.ro.
  • Cumparator/Client – orice persoana juridica care, fie ca isi creaza un cont sau plaseaza o comanda fara crearea unui cont, prin inregistrarea unei comenzi, actioneaza in scopurile specifice activitatii sale comerciale sau profesionale, neavand potrivit legii calitatea de consumator.
  • Vanzator – societatea SMR DIVERS S.R.L.
  • Comanda – solicitarea transmisa de catre Cumparator, prin parcurgerea etapelor tehnice necesare, in vederea achizitionarii de produse comercializate online, in conditiile prevazute in Termeni si conditii de catre SMR DIVERS.
  • Produs – orice bun comercializat de catre SMR DIVERS pe acest site, solicitat de Cumparator prin comanda inregistrata care urmeaza sa fie livrat de catre Vanzator, in conditiile prevazute in Termeni si conditii.
  • Contract – contractul incheiat intre Vanzator si Cumparator, in conformitate cu Termenii si conditiile expres acceptate de acesta din urma, la momentul confirmarii de catre Vanzator, pe un suport durabil, a comenzii transmise de catre Cumparator.

Accesarea, vizualizarea sau utilizarea Site-ului sau a unor parti ale acestuia implica acceptarea de catre dvs. a termenilor si conditiilor stipulate in prezentul Acord. Acordul de utilizare si comanda produce efecte juridice intre Client si SMR DIVERS. Acceptarea se considera fara rezerve. Se vor respecta termenii si conditiile acestui Acord pentru accesarea sau utilizarea Site-ului, precum si pentru actualizarea, modificarea, completarea sau schimbarea ulterioara adusa acestui Site.  

Prezentele clauze nu se aplica si paginilor de internet la care se face referire sau trimitere in cuprinsul Site-ului, iar SMR DIVERS nu este raspunzator de continutul acestor site-uri apartinand unor terte persoane, fiind obligatia Clientului de a verifica Termenii si conditiile publicate pe fiecare site accesat. Prezentarea unor linkuri de internet apartinand altor persoane se poate face in scop informativ sau publicitar.

Prezentii Termeni si conditii constituie un contract intre partile implicate, avand putere de lege intre acestea. Orice persoana care nu intelege sau nu este de acord cu acestea este invitata sa paraseasca de indata acest site.

In cazul in care Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru prezentul, acesta are dreptul de a renunta la accesul la Serviciile oferite prin intermediul Site-ului, la primirea de newsletter/ alerte/ notificari din partea SMR DIVERS, fara nicio garantie ulterioara din partea SMR DIVERS. La primirea unei notificari in acest sens din partea Clientului, in scris, SMR DIVERS va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

Clientul poate reveni oricand asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta prezentele clauze, sub forma in care acestea vor fi disponibile in acel moment

Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat cu privire la prezentele clauze pe perioada derularii unei comenzi (de la momentul plasarii comenzii pana la primirea produselor si achitarea acestora) sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor comenzilor neonorate fata de SMR DIVERS.

Incalcarea prezentilor Termeni si conditii conduce la incetarea imediata a tuturor relatiilor dintre partile contractante si la stergerea contului persoanei care se face responsabila de incalcare, indrituind SMR DIVERS sa procedeze la toate mijloacele legale avute la dispozitie pentru recuperarea prejudiciului astfel creat.

Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile intreprinse pe Site. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Site-ului, Continutului, Serviciului, imaginii SMR DIVERS sau a produselor comercializate de acesta sau oricarui tert cu care SMR DIVERS are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

SMR DIVERS nu poate fi tras la raspundere pentru pierderi, deprecieri sau pentru cheltuieli directe sau indirecte, datorate oricarei greseli sau intarzieri in implementarea obligatiilor datorate oricarui eveniment sau circumstante aflate in afara controlului Vanzatorului, incluzand, dar nelimitandu-se la cazuri de forta majora sau caz fortuit si intreruperi de curent electric, defectiuni ale echipamentelor sau alte situatii asemanatoare.

DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA

 Intregul continut al site-ului furnizor-unic.ro, inclusiv dar fara a se limita la toate informatiile cuprinse pe site care pot fi vizualizate sau accesate prin utilizarea unui echipament electronic, continutul e-mailurilor trimise catre dumneavoastra prin mijloace electronice sau prin orice alta modalitate, toate informatiile in legatura cu produsele oferite spre vanzare si/sau tarifele practicate de catre Vanzator, orice informatii referitoare la Vanzator si la activitatea desfasurata de acesta, imagini statice sau dinamice, texte, grafice, simboluri, logo-uri, elemente de grafica web, scripturi, continut multimedia, tutoriale, prezentari video/power point, programe si alte date, este proprietatea SMR DIVERS S.R.L. si/sau colaboratorilor/partenerilor contractuali ai Vanzatorului (acolo unde acest lucru este specificat in mod expres), fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute direct sau indirect in acest sens, prin licente de utilizare si/sau publicare, conform prevederilor legale aplicabile prevazute de Legea nr. 8/1996 (Legea privind dreptul de autor si drepturile conexe) si de legile referitoare la proprietatea intelectuala si industriala aplicabile. Folosirea fara acordul scris al Vanzatorului a oricaruia dintre elementele enumerate anterior se sanctioneaza conform legilor aplicabile in vigoare.

Continutul se refera si la urmatoarele:

  • toate informatiile prezentate pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate de catre Clienti, precum si orice imagine, grafica, dinamica sau statica, descriere, caractere, pozitionare a acestora, interfata, etc.;
  • continutul oricarui e-mail trimis Clientului de catre SMR DIVERS, generat automat sau particularizat, prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie adusa la cunostinta Clientului de catre un prepus al Vanzatorului prin orice mijloc de comunicare;
  • informatii referitoare la produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator sau de partenerii acestuia;
  • date referitoare la Client sau alte date privilegiate ale acestuia.

Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, decompilarea, distribuirea, publicarea, afisarea, modificarea, crearea de componente sau servicii derivate, precum si orice modalitate de exploatare a continutului site-ului www.furnizor-unic.ro, cu exceptia afisarii pe ecranul unui computer personal si imprimarea sau descarcarea, in scop personal si necomercial, a anumitor documente sau informatii explicit desemnate in acest scop.

In situatia in care se incalca vreuna dintre clauzele prevazute in prezentul capitol, Clientul sau persoana care se face responsabila de incalcare, va suporta plata unor daune interese, in conformitate cu prevederile legale.

Este permisa inserarea in paginile proprii a unor legaturi (hyperlink-uri) catre site-ul furnizor-unic.ro (atunci cand hyperlink-urile sunt cuprinse in website-uri comerciale sau publicitare, se va asigura deschiderea unei noi ferestre pentru vizualizarea site-ului www.furnizor-unic.ro), cu conditia ca aceasta actiune sa nu aduca atingere imaginii Vanzatorului, respectiv sa nu prezinte serviciile Vanzatorului intr-o lumina falsa, inselatoare sau ofesiva.

POLITICA DE VANZARE

Informatiile si imaginile folosite pentru descrierea produselor disponibile pe site pot avea caracter informativ si nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Orice produs prezentat pe site este disponibil in vederea achizitionarii de catre Client doar in limita stocului disponibil.

Produsele prezentate pe site nu reprezinta o oferta ca atare. Nu este suficient sa plasezi o comanda pentru a considera incheiat un contract. Cu titlu de exemplu, produsele indicate pe site ca fiind livrabile sau disponibile este posibil sa nu mai fie in stoc in momentul procesarii comenzii.

Toate preturile aferente produselor prezentate pe site sunt exprimate in RON si includ T.V.A.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a face publice pe site informatii despre produsele oferite spre vanzare si/sau promotii practicate de catre aceasta sau de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiat contract de colaborare/parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil. Vanzatorul nu va fi in mod corespunzator obligat in raport de Client decat de la momentul transmiterii unei confirmari de acceptare a comenzii. Ca urmare a acceptarii comenzii, oferta are caracter obligatoriu pentru Client si poate fi modificata numai cu acordul expres scris al Vanzatorului.

Vanzatorul nu poate fi tinut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de catre Client, in cazul platilor online, constand in comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului Clientului, pentru situatia in care moneda de emitere a acestuia difera de RON, singurul responsabil in acest caz fiind Clientul.

Pentru motive intemeiate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul la site al Clientului in cazul in care considera ca, urmare a activitatii sau conduitei Clientului pe site, actiunile acestuia aduc prejudicii sau pot aduce prejudicii Vanzatorului.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica Termenii si Conditiile, precum si Politica de Confidentialitate. In acest sens, clientii sunt rugati sa ia la cunostinta de aceste modificari periodic prin accesarea site-ului Vanzatorului, anterior plasarii comenzii. In conditiile in care clientul nu mai este de acord cu continutul site-ului, are dreptul de a nu mai folosi sau accesa serviciile oferite prin intermediul site-ului.

CREAREA UNUI CONT DE CLIENT. DATE PERSONALE NECESARE

Site-ul furnizor-unic.ro poate fi accesat in mod gratuit de catre orice persoana, simpla navigare nu este conditionata de crearea unui cont de Client (inregistrarea pe site).

Efectuarea unei comenzi pe site este permisa numai clientilor persoane juridice, indiferent daca detin un cont activ pe site sau nu.

Astfel, pentru a beneficia de serviciile oferite de site-ul nostru, precum achizitionarea de produse oferite, primirea de newsletter-uri din partea Vanzatorului, nu este obligatoriu crearea unui cont de Client. Comenzile pot fi plasate si fara crearea unui cont, prin furnizarea informatiilor necesare solicitate in sectiunea de finalizare a comenzii.

Pentru verificarea statusului comenzilor plasate, pentru accesarea istoricului de comenzi, pentru acordarea de discount-uri si/sau puncte de fidelitate (conform Politicii de discount si punctele de fidelitate), Clientul trebuie sa se inregistreze prin crearea unui cont pe site-ul furnizor-unic.ro. Punctele de fidelitate si/sau discount-urile se aplica doar Clientilor care isi creaza un cont, pe baza adresei de e-mail furnizate la momentul crearii contului.

Atat inregistrarea prin crearea unui cont, cat si plasarea unor comenzi fara a avea un cont creat presupune acceptarea in prealabil de catre Client a Termenilor si Conditiilor site-ului, precum si a Politicii de Confidentialitate.

Pentru comercializarea produselor pe site, SMR DIVERS intra in relatii de business cu alte societati, institutii publice sau alte persoane juridice. Desi relatiile se desfasoara intre doua (sau mai multe) persoane juridice, aceste interactiuni ar fi imposibile fara prelucrarea datelor cu caracter personal ale anumitor persoane fizice.

Odata cu crearea unui cont pe site-ul furnizor-unic.ro, vor fi necesare o serie de date personale ale Clientului, precum: denumirea companiei; datele de identificare ale companiei (numar de ordine in Registrul Comertului, Cod Unic de Identificare); cont bancar; adresa sediului social al companiei; adresa de livrare (in situatia in care difera de cea a sediului social); numele si prenumele reprezentantului/persoanei de contact a companiei; adresa de e-mail; numarul de telefon. Clientul este singurul responsabil cu privire la datele de acces ale contului creat, precum si cu privire la toate operatiunile efectuate din cont. Pentru mai multe informatii privind colectarea, pastrarea confidentialitatii datelor cu caracter personal  precum si procesarea acestora de catre Vanzator, Clientul este rugat sa acceseze pagina in care este prezentata Politica de Confidentialitate.

Pentru mai multe informatii referitoare la termenii si conditiile privind Politica de discount si puncte de fidelitate (puncte bonus), Clientul este rugat sa acceseze sectiunea V. de mai jos in care este prezentata.

POLITICA DE DISCOUNT SI PUNCTELE DE FIDELITATE (PUNCTE BONUS)

Pentru ca ne dorim sa fim partenerul vostru de incredere si sa va usuram buna desfasurare a activitatii, va punem la dispozitie toate produsele de care aveti nevoie si nu numai: acum puteti beneficia de discount-uri in functie de volumul produselor comandate si chiar de discount-uri personalizate in functie de tipul de produse dorit. Si asta nu este tot! Indiferent de valoarea comenzii si de produsele alese, beneficiati de puncte bonus (de fidelitate) pe care sa le puteti folosi la viitoare dvs. comenzi. V-am trezit interesul?

Avand in vedere ca site-ul furnizor-unic.ro este orientat mai mult catre clientii Business-To-Business, politica de discount prezentata mai jos, se adreseaza doar clientilor care au sau inregistreaza un cont pe persoana juridica ( companie ) .

Politica de discount

Discount-urile detaliate in prezenta sectiune se adresa Clientilor nostri, actuali sau viitori, care doresc sa ne fie alaturi pe termen lung si care ne aleg ca furnizor recurent pentru produsele consumabile necesare in activitatea sa (denumiti in continuare ”Grupuri de client B2B”).

Furnizor-unic.ro va recompenseaza si va pune la dispozitie urmatoarele categorii de discount-uri, in functie de valoarea lunara estimata a cumparaturilor dvs.:

Grupuri de client B2B:

Client ”FU”

Acest tip de discount este adresat Clientilor a caror afacere a trecut de la concept la realitate si care ne aleg ca furnizor recurent. Pentru a se incadra in aceasta categorie, valoarea lunara a produselor comandate trebuie sa fie cuprinsa intre pragurile de 1.500 lei si 5.000 lei (fara TVA).

Clientul va avea urmatoarele beneficii:

  • 10% discount permanent la produsele din categoria Birotica-papetarie (cu exceptia produselor din categoria Hartie de copiator si Tehnica de birou unde se va aplica un disocunt de 5%);
  • 10% discount permanent la produsele din categoria Igiena-Menaj-Curatenie;
  • 10% discount permanent la produsele din categoria Consumabile depozit;
  • 10% discount permanent la produsele din categoria Administrative;
  • 10% discount permanent la produsele din categoria Ambalaje biodegradabile.
Client ”IMM”

 Acest tip de discount este adresat Clientilor a caror afacere nu mai este la inceput de drum si care ne aleg ca furnizor recurent. Pentru a se incadra in aceasta categorie, valoarea lunara a produselor comandate trebuie sa fie cuprinsa intre pragurile de 5.001 lei si 10.000 lei (fara TVA).

Clientul va avea urmatoarele beneficii:

  • 15% discount permanent la produsele din categoria Birotica-papetarie (cu exceptia produselor din categoria Hartie de copiator si Tehnica de birou, unde se va aplica un discount de 5%);
  • 15% discount permanent la produsele din categoria Igiena-Menaj-Curatenie;
  • 15% discount permanent la produsele din categoria Consumabile depozit;
  • 15% discount permanent la produsele din categoria Administrative;
  • 15% discount permanent la produsele din categoria Ambalaje biodegradabile.
Client ”Corporate”

 Acest tip de discount este adresat Clientilor care detin o experienta vasta in domeniul in care activeaza si care ne aleg ca furnizor recurent. Pentru a se incadra in aceasta categorie, valoarea lunara a produselor comandate trebuie sa fie peste pragul de 10.000 lei (fara TVA).

Clientul din aceasta categorie va avea ca si beneficii preturi personalizate in functie de nevoile sale si de specificul activitatii desfasurate. Pentru produsele pentru care nu beneficiaza de preturi personalizate, Clientul va beneficia de discount-urile acordate Clientului ”IMM”.

Distribuitori

Venim inclusiv in sprijinul Clientilor de distributie (denumiti Reseller-i) care vor avea urmatoarele beneficii:

  • Preturi de distributie la produsele de import propriu;
  • Beneficiile de la Clientul ”StartUp” pentru celelalte produse care nu se incadreaza la categoria de mai sus.  

 Mai multe detalii privind lista produselor de import propriu pot fi consultate pe Site, la sectiunea ”Distributie”.

Reguli generale aplicabile. Cum poti beneficia de tipurile de discount-uri?

 Pe langa discount-urile mentionate in prezenta sectiune, Furnizor-unic.ro va pune la dispozitie si alte tipuri de promotii sau discount-uri ce sunt acordate fie per produs, fie in raport de cantitatea de produse comandate. Aceste promotii/discount-uri sunt semnalizate pe Site si pot fi accesate atat de catre Clientii care nu detin un cont, cat si de catre Clientii care detin un cont activ dar care nu sunt incadrati in unul din Grupurile de client B2B de mai sus.  

Pentru produsele care contin deja o reducere pe Site nu sunt aplicabile discount-urile oferite Clientilor care fac parte din Grupurile de client B2B. Pentru o mai buna intelegere, discount-urile/reducerile existente pe site la diferite produse nu pot fi cumulate cu discount-urile acordate Grupurilor de client B2B.

Clientii care si-au creat un cont simplu pe Site nu vor fi incadrati automat in unul din Grupurile de client B2B si nu vor beneficia automat de una dintre categoriile de discount-uri puse la dispozitie. Pentru mai multe informatii privind acordarea de discount-uri si incadrarea in unul din Grupurile de client B2B rugam Clientul sa ne contacteze la datele de contact furnizate in Sectiunea I din prezentii Termeni si conditii sau va fi contactat de catre Vanzator.

Toate discount-urile oferite de catre Vanzator se calculeaza intotdeauna plecand de la pretul de baza al produselor, afisat pe Site, care poate suferi modificari de-a lungul timpului (pentru mai multe informatii, consultati Sectiunea VII).

 Discount-urile precizate in prezenta sectiune vor deveni disponibile Clientului, prin logarea in contul sau, doar din momentul in care va fi incadrat in unul din Grupurile de client B2B. Aceste discount-uri vor fi afisate automat la produsele din categoriile mentionate mai sus, pe Site.

Puncte bonus

Fie ca detineti un cont simplu sau un cont din categoria Grupurilor de client B2B, Furnizor-unic.ro a ales sa va recompenseze pe baza de puncte la toate comenzile dvs. de produse.

Punctele de fidelitate (punctele bonus) sunt disponibile pe Site, in dreptul fiecarui produs si se va calcula in functie de valoarea acestuia, fara TVA. Cu toate acestea, punctele bonus se aplica doar Clientilor care detin un cont pe Site, in baza adresei de e-mail furnizate la crearea contului sau.

Modul de calcul si aplicare a punctelor bonus. Valoarea punctelor bonus

 Orice comanda plasata de catre Client pe Site va genera automat un numar intreg de puncte de fidelitate, care se va calcula in functie de valoarea produsului comandat, dupa urmatoarea formula: valoarea produsului (fara TVA) impartit la 10 egal numarul de puncte.

Transformarea punctelor de fidelitate in bani se face prin simpla impartire a numarului total de puncte de fidelitate disponibile in cont la 10, rezultatul fiind rotunjit cu 2 zecimale.

Cu titlu de exemplu, pentru un produs in valoare de 500 lei (fara TVA), se acorda un numar de 50 de puncte de fidelitate, a caror valoare in bani este de 5 lei. Pentru un produs in valoare de 196,84 lei (fara TVA), se acorda un numar de 20 de puncte de fidelitate (prin rotunjirea numarului 19,68), a caror valoare in bani este de 2 lei.

Punctele bonus se calculeaza la valoarea produselor fara TVA. Numarul punctelor de fidelitate generate de fiecare comanda se comunica Clientului in sectiunea ”Finalizeaza comanda” si pot fi verificate oricand de catre Client prin autentificarea in contul sau creat pe Site.

Utilizarea punctelor bonus

Punctele obtinute la plasarea unei comenzi nu pot fi utilizate pentru aceeasi comanda de catre Client, nefiind inca validate pana ce comanda nu are statusul ”finalizata”. In momentul plasarii unei comenzi noi, Clientul poate utiliza toate punctele de fidelitate acumulate pana in acel moment (si validate), pentru plata integrala sau partiala a comenzii curente, inclusiv a taxei de livrare, daca este cazul. Clientul poate folosite punctele de fidelitate acumulate pentru plata comenzilor viitoare doar daca sunt disponibile cel putin 100 de puncte de fidelitate in contul sau, echivalentul a 10 lei. Numarul de puncte ce vor fi acordate va fi afisat atat la detaliile despre fiecare produs in parte, cat si in pagina de finalizare a comenzii.

Clientul poate alege pentru ce comanda doreste sa utilizeze punctele acumulate, total sau partial, nefiind obligat sa le utilizeze la fiecare comanda urmatoare celei in urma careia a obtinut punctele bonus.

Punctele de fidelitate nu sunt transmisibile si pot fi utilizate doar prin accesarea contului creat, in baza adresei de email folosite pentru plasarea anterioara a comenzilor generatoare de puncte. Punctele de fidelitate nu au o perioada de valabilitate, putand fi utilizate oricand si pentru orice comanda plasata de catre Client, total sau partial.

In situatia in care valoarea comenzii este mai mare decat echivalentul in lei a numarului total de puncte disponibile in contul sau, Clientul poate opta pentru folosirea punctelor acumulate si va achita diferenta de pret a comenzii.

In situatia in care valoarea comenzii este mai mica decat echivalentul in lei a numarului total de puncte disponibile in contul sau, Clientul poate opta pentru plata integrala a comenzii cu punctele acumulate, sens in care totalul de plata a comenzii devine 0, iar restul punctelor de fidelitate ramase neutilizate (daca este cazul) se vor regasi in continuare in cont, putand fi folosite la comenzi viitoare (cu conditia ca numarul minim de puncte disponibile sa fie mereu 100 pentru a putea fi utilizate).

Validarea punctelor de fidelitate si implicit creditarea contului Clientului cu punctele bonus acordate se va face in mod automat in momentul in care comanda apare cu statusul ”finalizata”. Comanda este finalizata in momentul in care a fost expediata si livrata catre Client si implicit Clientul a achitat contravaloarea acesteia. Din acest motiv, validarea punctelor si regasirea acestora in contul Clientului este un proces care poate sa dureze cateva zile. In situatia in care punctele bonus nu sunt validate dupa finalizarea comenzii, fie nu se regasesc in contul Clientului si/sau Clientul intampina probleme in utilizarea acestor puncte, Clientul este rugat sa il contacteze pe Vanzator la datele de contact disponibile pe site.

La momentul plasarii unei comenzi, nu pot fi utilizate punctele bonus care nu sunt inca validate sau sunt in curs de validare (in functie de statusul comenzii plasate), ci exclusiv punctele care sunt disponibile in cont la momentul plasarii unei comenzi.

Plasarea unei comenzi pentru care Clientul a folosit punctele de fidelitate pentru plata partiala sau integrala genereaza la randul sau puncte de fidelitate, calculate conform mecanismului detaliat mai sus, in raport de valoarea in lei (fara TVA) a produselor din comanda respectiva.

Plasarea unei comenzi pentru care Clientul a folosit puncte de fidelitate disponibile in contul sau va debita in mod automat contul Clientului cu punctele respective. Punctele folosite la o comanda plasata urmeaza a fi pierdute in situatia in care Clientul  se razgandeste ulterior plasarii comenzii sau anuleaza ulterior comanda din culpa sa.

In situatia in care o comanda plasata si pentru care pretul a fost achitat de catre Client integral sau partial folosind puncte de fidelitate, urmeaza sa fie anulata din alte motive care nu tin de persoana sau culpa Clientului (incluzand, dar fara a se limita la: produsele din comanda nu mai sunt pe stoc la data procesarii comenzii; produsele comandate nu pot fi livrate in timp util de catre furnizorii Vanzatorului; etc.), punctele bonus nu vor fi anulate de catre Vanzator, ci vor fi restituite in contul Clientului. In situatia in care punctele bonus apar ca fiind anulate in aceste situatii si nu sunt returnate in contul Clientului, Clientul este rugat sa il contacteze pe Vanzator la datele de contact disponibile pe site si sa ii aduca la cunostinta aceasta problema intampinata.

****

Pentru orice informatii suplimentare sau in cazul in care apar nelamuriri cu privire la politica de discount-uri, punctele de fidelitate, modalitatea de folosire si/sau de acordare a acestora, Clientul este rugat sa contacteze Vanzatorul la datele de contact disponibile pe site. 

SMR DIVERS depune constat eforturi pentru a imbunatati experienta Clientului pe Site si pentru a furniza informatii cat mai corecte si complete. Cu toate acestea, exista posibilitatea intervenirii unor erori pe Site, din varii motive, care nu tin de persoana Vanzatorului, cu privire la discount-urile si/sau punctele bonus oferite Clientilor. In astfel de situatii rugam Clientii sa ne semnaleze orice disfunctionalitate a Site-ului si/sau a contului creat pe Site in vederea remedierii de indata. Vanzatorul nu poate fi facut responsabil pentru o eroare materiala intervenita in raport de cele precizate mai sus.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa in orice moment prezentul capitol (Sectiunea V.), fara o notificare prealabila, pentru o mai buna functionare si aplicare a prevederilor cuprinse. Clientul este rugat sa verifice constant aceasta sectiune, inainte de plasarea unei comenzi, deoarece este posibil sa fi intervenit modificari de la ultima vizita sau comanda plasata. Daca aveti orice intrebari cu privire la prezentul capitol, va rugam sa ne contactati prin una dintre modalitatile precizate mai sus.

CUM COMAND?

Comandarea produselor se face in una dintre urmatoarele modalitati:

1. Plasarea comenzii direct, pe site-ul furnizor-unic.ro;

Clientul poate plasa comenzi direct pe site-ul furnizor-unic.ro, prin adaugarea produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda prin efectuarea platii in una dintre modalitatile indicate.

Un produs adaugat in cosul de cumparaturi este disponibil pentru cumparare in masura in care exista stoc disponibil pentru acesta. Simpla adaugare a unui produs in cosul de cumparaturi fara a finaliza comanda nu atrage dupa sine inregistrarea comenzii si implicit nici rezervarea produsului adaugat.

Prin finalizarea comenzii, Clientul isi da consimtamantul ca toate datele furnizate, necesare procesului de cumparare, sunt complete, corecte si reflecta adevarul la data plasarii comenzii.

Avand in vedere multitudinea comenzilor, exista posibilitatea ca un produs care figureaza ca fiind in stoc pe site sa nu mai fie in stoc pana la momentul finalizarii si procesarii comenzii, aspect inteles si asumat de Client. In situatia in care un produs comandat si achitat de catre Client nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul asupra acestui fapt si va returna in contul Clientului contravaloarea produsului in termen de maxim 7 zile lucratoare de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta de acest aspect.

Odata finalizata comanda, Clientul isi da acordul cu privire la posibilitatea contactarii sale de catre Vanzator, prin mijloacele disponibile/agreate de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.

Plata se va efectua intr-una dintre urmatoarele modalitati: prin card bancar, prin platforma pusa la dispozitie de Vanzator pentru platile online, prin transfer bancar sau ramburs, cu plata la livrarea produselor. In cazul platii prin transfer bancar/ordin de plata, plata se va realiza in termen de cel mult 6 ore de la momentul primirii documentului de plata de catre client. In caz contrar, comanda telefonica va fi anulata. Vanzatorul va procesa comanda imediat dupa confirmarea platii, cu exceptia situatiei in care Clientul a optat pentru plata ramburs. Comanda nu va fi livrata pana cand nu este confirmata plata.

2. Plasarea telefonica a comenzii, la urmatorul numar: +40 790 540 141 | +40 727 754 427 (numar de telefonic taxabil cu tarif normal, conform operatorului dvs. de telefonie)

In cazul plasarii unei comenzi prin intermediul telefonului de catre client, Vanzatorul va transmite toate detaliile comenzii in scris (detaliile produselor comandate, costul total al comenzii, inclusiv costul de livrare, etc.), iar Clientul va confirma oferta in scris. Ulterior, Vanzatorul va transmite clientului pe e-mail documentul de plata aferent comenzii plasate telefonic. Plata se va putea face prin transfer bancar/ordin de plata sau numerar/cash la livrare. In cazul platii prin transfer bancar/ordin de plata, plata se va realiza in termen de cel mult 6 ore de la momentul primirii documentului de plata de catre client. In caz contrar, comanda telefonica va fi anulata. Vanzatorul va procesa comanda telefonica imediat dupa confirmarea platii, cu exceptia situatiei in care Clientul a optat pentru plata ramburs. Comanda nu va fi livrata pana cand nu este confirmata plata.

3. Plasarea comenzii prin e-mail, la urmatoarea adresa: online@furnizor-unic.ro

In cazul plasarii unei comenzi prin intermediul e-mailului de catre client, Vanzatorul va confirma comanda plasata, furnizand Clientului toate informatiile necesare privind comanda (detaliile produselor comandate, costul total al comenzii, inclusiv costul de livrare, etc.), impreuna cu documentul de plata. Plata se va putea face prin transfer bancar/ordin de plata sau numerar/cash la livrare. In cazul platii prin transfer bancar/ordin de plata, plata se va realiza in termen de cel mult 6 ore de la momentul primirii documentului de plata de catre client pe e-mail. In caz contrar, comanda va fi anulata. Vanzatorul va procesa comanda imediat dupa confirmarea platii, cu exceptia situatiei in care Clientul a optat pentru plata ramburs. Comanda nu va fi livrata pana cand nu este confirmata plata.

Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Client/Cumparator in momentul confirmarii, pe un suport durabil, de catre Vanzator a acceptarii comenzii transmise de Client/Cumparator.

Termenii si conditiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe site reprezinta totalitatea conditiilor contractuale existente intre Vanzator si Client.

Clientul declara ca intelege dreptul Vanzatorului de a denunta unilateral comanda efectuata de catre cel dintai, ulterior trimiterii unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  • datele furnizate de catre Client sunt incorecte, incomplete sau nereale;
  • Clientul, prin activitatea sa pe site a produs sau poate produce daune de orice natura sau prejudiciaza in orice fel Furnizorul si/sau partenerii acestuia;
  • Furnizorul a incercat mai mult de doua incercari de livrare consecutive, fara succes.

CUM PLATESC? METODE DE PLATA. PRETURI.

Pentru efectuarea platii produselor comandate, Clientul poate alege una dintre urmatoarele metode de plata: plata online, prin transfer bancar/ordin de plata, plata in numerar/cash in momentul livrarii produselor, precum si plata prin card bancar, ultima optiune fiind disponibila pentru comenzile plasate prin intermediul site-ului.

Preturile produselor afisate in cadrul site-ului furnizor-unic.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare. Preturile produselor sunt afisate atat fara TVA, cat si cu TVA. Costul final al comenzii va cuprinde pretul fiecarui produs comandat cu T.V.A. inclus, costul livrarii (daca este cazul) si, dupa caz, pretul timbrului verde, in conformitate cu dispozitiile OUG nr. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice.

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare comanda. Vanzatorul va emite o factura in acest sens pentru produsele livrate, Clientul avand obligatia sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare. Prin plasarea comenzii, Clientul isi exprima acordul sa primeasca factura in format electronic sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail indicata de catre Client.

Daca a ales ca metoda de plata transferul bancar/ordin de plata, Clientul va primi informatiile relevante cu privire la comanda si plata acesteia la adresa de e-mail indicata, sub forma unei facturi. In momentul plasarii comenzii, Clientul va introduce datele sale personale, adresa de livrare si/sau facturare (in cazul in care difera) in mod corect si complet, aceste informatii fiind necesare pentru procesarea corecta si eficienta a comenzii plasate. Comanda va fi procesata imediat dupa confirmarea platii. Comenzile plasate intr-o zi nelucratoare vor fi procesate incepand cu prima zi lucratoare. Comenzile plasate dupa ora 16.00 vor fi procesate in ziua lucratoare imediat urmatoare.

Clientul va primi pe e-mail o factura care va cuprinde toate datele privitoare la comanda plasata, urmatorul pas fiind efectuarea platii in cel mai scurt termen. In momentul efectuarii platii, clientul va mentiona pe ordinul de plata, la sectiunea ”detalii de plata”, numarul facturii transmise pe e-mail de catre Vanzator. Ulterior efectuarii platii prin transfer bancar/ordin de plata, clientul va transmite Vanzatorului in termen de cel mult 24 de ore o confirmare de plata la adresa de e-mail: online@furnizor-unic.ro.

Pentru plata cu numerar/cash la livrare, ulterior plasarii comenzii, clientul va primi pe e-mail informatiile necesare aferente comenzii, urmand sa efectueze plata produselor cumparate catre persoana care efectueaza livrarea.

Cu privire la platile in numerar, in conformitate cu prevederile Legii nr. 70/2015, suma maxima pe care Vanzatorul o poate incasa de la persoanele juridice este in limita a 5.000 lei pe zi pentru fiecare Client/Cumparator. In acest caz, in situatia in care suma de plata este mai mare de 5.000 lei per comanda, posibilitatile de plata se limiteaza la plata cu cardul sau plata prin virament bancar.

SMR DIVERS depune toate diligentele necesare pentru ca toate preturile sa fie afisate cu cea mai mare atentie si in mod corect. Cu toate acestea, exista posibilitatea intervenirii unor erori materiale. Toate preturile sunt, pe cale de consecinta, comunicate Clientului, sub rezerva posibilitatii de a interveni erori materiale sau indicatii incorecte. Vanzatorul nu poate fi facut responsabil pentru o eroare materiala intervenita in pretul unuia dintre produsele existente pe site.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a ajusta preturile in mod unilateral in cazul in care intervin schimbari in costurile legate de majorarea cotei de TVA, in preturile furnizorilor/partenerilor de afaceri sau generate de orice majorari ca urmare a modificarii prevederilor legale aplicabile. Aceste modificari nu vor deveni aplicabile comenzilor deja plasate si aflate in procesare.

LIVRAREA PRODUSELOR. MODALITATI DE LIVRARE. COSTURILE DE LIVRARE. TERMENUL DE LIVRARE

Vanzatorul depune eforturi considerabile astfel incat produsele existente pe site sa corespunda cu stocurile reale disponibile. Cu toate acestea, nu poate fi exclusa posibilitatea ca produsele indicate ca livrabile sau disponibile sa nu mai fie in stoc la momentul procesarii efective a comenzii. Vanzatorul nu poate fi facut responsabil in caz de indisponibilitate a unuia sau a mai multor produse intr-un astfel de caz, inclusiv cu privire la termenul de livrare.

Daca la momentul procesarii comenzii rezulta ca produsele nu sunt sau nu mai sunt pe stoc, contrar celor mentionate la momentul plasarii comenzii, Vanzatorul va informa Clientul in cel mai scurt timp posibil.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a produselor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Vanzatorul va efectua livrarea produselor numai pe teritoriul Romaniei, prin curierii proprii ai Vanzatorului sau prin intermediul unor firme private de curierat.

Transportul este gratuit pentru toate comenzile plasate de Client care depasesc valoarea de 500 lei (TVA inclus), pe teritoriul Romaniei, in localitatile in care curierul are centru de livrare.

Pentru comenzile a caror valoare nu depaseste suma de 500 lei (TVA inclus), costul transportului este in cuantum de 22 lei (TVA inclus).

In functie de disponibilitatea produselor si programul de functionare, produsele vor fi livrate in termen de 24 – 72 de ore calculate de la confirmarea comenzii plasate, cu exceptia urmatoarelor produse: produse personalizate (in acest caz, termenul de livrare va fi comunicat de catre Vanzator in functie de detaliile comenzii plasate de catre Client, precum cantitate, specificatii, etc.), produse apartinand unor furnizori/colaboratori/parteneri ai Vanzatorului (in acest caz, in functie de disponibilitatea produselor, termenul de livrare poate varia intre 2 – 10 zile lucratoare si va fi adus la cunostinta Clientului in momentul confirmarii comenzii plasate). Pentru produsele existente pe site si pentru care apare optiunea de ”precomanda” in dreptul produsului, termenul de livrare este de aproximativ 10 zile lucratoare.

Termenele de livrare comunicate de Vanzator sunt orientative. Termenul de livrare se aplica si incepe sa curga numai dupa ce Vanzatorul a primit toate informatiile necesare pentru executarea livrarii. Livrarea cu intarziere sau imposibilitatea materiala de a efectua livrarea nu da dreptul Cumparatorului la nicio despagubire din partea Vanzatorului, nici dreptul de a refuza primirea livrarii de catre Cumparator si nici dreptul de a rezilia contractul din vina Vanzatorului.

In caz de forta majora si a altor situatii neprevazute si extraordinare, care se afla dincolo de controlul Vanzatorului (incluzand, dar fara a se limita la: incendii, inundatii, depasirea termenlor de livrare sau intreruperea livrarii de catre furnizorii SMR DIVERS, intreruperea activitatii pe motiv de lipsa de materii prime, energie, greve, interventii/restrictii guvernamentale), acesta din urma nu poate fi tinut raspunzator pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale. Atunci cand livrarea intarzie cu mai mult de 15 zile lucratoare, Vanzatorul si Cumparatorul au dreptul, fara ca Vanzatorul sa fie tinut responsabil pentru vreo despagubire si/sau daune-interese, sa rezilieze contractul.

Atunci cand Clientul nu isi respecta obligatiile contractuale, Vanzatorul are dreptul de a suspenda executarea contractului din propria initiativa.

Proprietatea asupra produselor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii de catre Client (livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului). Din acest moment, Cumparatorul preia toate riscurile asupra produselor livrate.

DREPTUL DE RETUR

Vanzatorul nu este in niciun caz obligat sa accepte returul produselor livrate care nu prezinta niciun defect. Ramane la latitudinea Vanzatorului daca decide sa accepte returul produselor livrate, aspecte care vor fi discutate de catre Vanzator si Client de la caz la caz.

Defectele evidente/aparente (care se observa fara un control amanuntit), livrarile incorecte sau neconcordantele cantitative trebuie semnalate imediat si in scris de catre Cumparator, trebuie sa cuprinda o descriere detaliata a motivelor, in termen de cel mult 48 de ore lucratoare de la primirea produselor. Defectele ascunse trebuie semnalate catre Vanzator in termen de cel mult 48 de ore de la descoperire, imediat si in scris si trebuie sa cuprinda o descriere detaliata a defectului ascuns presupus. Cumparatorul este responsabil sa verifice daca produsele livrate sunt defecte sau nu corespund comenzii plasate. Produsele defecte trebuie sa fie puse la dispozitia Vanzatorului pentru examinare. Vanzatorul este de asemenea autorizat sa inspecteze produsele la fata locului, la sediul Cumparatorului. In situatia in care raportarea defectelor sau neconcordantelor cantitative de catre Cumparator nu are loc in termenele mentionate mai sus, se presupune ca acesta a renuntat la orice cerere in legatura cu un defect legat de produsul livrat.

In cazul produselor defecte, sunt aplicabile prevederile din cadrul sectiunii privind Garantia produselor.

GARANTIA PRODUSELOR

Toate informatiile cu privire la garantia produselor, inclusiv, dar fara a se limita la termene si conditii de exercitare, se regasesc in Certificatul de garantie oferit de catre producator, daca este cazul.

Garantia se refera numai la deficiente ale produselor determinate de defecte de fabricatie sau vicii ascunse si isi pierde valabilitatea in cazul utilizarii necorespunzatoare a produselor.

In vederea acceptarii garantiei, Clientul este rugat sa pastreze factura sau bonul fiscal si sa aduca la cunostinta Vanzatorului defectul constatat.

Documentul fiscal pe care clientul il va primi impreuna cu produsul/produsele livrat/e poate servi in acelasi timp si ca certificat de garantie.

In cazul unor defecte de fabricatie, produsele sunt trimise de catre Client Vanzatorului. Produsele vor fi inspectate de catre furnizorul/producatorul acestora, iar in cazul in care acestea se dovedesc a fi defecte, Clientului i se vor inlocui produsele sau va primi contravaloarea acestora.

Responsabilitatea pentru defectiunile existente si pentru repararea produselor este in sarcina producatorului, in functie de persoana care elibereaza certificatul de garantie. In cazul in care produsul defect nu se mai fabrica si nici nu poate fi reparat, atunci Vanzatorul ofera Clientului posibilitatea inlocuirii cu un produs similar sau returnarea integrala a valorii achitate.

Pentru situatiile in care clientul doreste repararea unui produs comandat, va apela la service-urile puse la dispozitie de catre producator, conform informatiilor prevazute de documentele transmise.

Vanzatorul nu ofera alte garantii sau garantii extinse asupra produselor livrate, in afara celor oferite de proprii sai furnizori sau producatori. Vanzatorul garanteaza ca produsele sunt in conformitate cu legile si reglementarile obligatorii in vigoare.  

PRODUSELE PERSONALIZATE

Prin bunuri personalizate se intelege bunurile asupra carora au fost aplicate grafica transmisa si aprobata de catre Client sau bunurile realizate in baza specificatiile transmise de Client, in cantitatile, dimensiunile si specificatiile indicate in mod expres de catre acesta din urma.

Comanda bunurilor personalizate se va realiza prin intermediul acelorasi modalitati prevazute in cadrul sectiunii VI. Odata cu efectuarea comenzii, Clientul va transmite si grafica dorita sau indicatiile exprese pentru a se aplica produselor/ a se realiza produsele solicitate.

In urma comenzii plasate de catre Client, Vanzatorul va transmite acestuia pe adresa de e-mail comunicata rezumatul comenzii ce va contine detaliile prevazute in cadrul precedent, impreuna cu mostra electronica a produsului si cu indicarea tuturor caracteristicilor produsului. Clientul intelege si isi asuma faptul ca Vanzatorul nu transmite mostre fizice.

Clientul va confirma continutul comenzii cu “bun de tipar” mostrei electronice prezentate prin e-mail in termen de cel mult 2 zile de la transmiterea sumarului comenzii de catre Vanzator. Clientul are obligatia de a verifica atent mostra electronica transmisa, avand dreptul de a solicita anumite modificari sau corecturi privind aplicarea graficii, dupa caz. Lipsa confirmarii exprese a comenzii si a mostrei electronice prezentate in termenul prevazut mai sus va avea drept efect anularea comenzii efectuate.

Prin confirmarea comenzii si a mostrei electronice prezentate ca fiind corespunzatoare cerintelor Clientului, acesta din urma isi asuma intreaga responsabilitate in legatura cu bunurile ce vor fi personalizate si confirma ca a luat la cunostinta de pierderea dreptului la returnare dupa executarea completa a contractului.

Vanzatorul nu este raspunzator pentru eventualele erori de continut ale graficii transmise de catre Client datorate avizarii neatente a mostrelor electronice.

Livrarea bunurilor personalizate urmare a confirmarii Clientului se va realiza in termenul comunicat de catre Vanzator, in functie de stocul disponibil, volumul si modalitatea de personalizare dorita.

Clientul nu are dreptul la returnarea produselor personalizate livrate, cu exceptia situatiei in care acestea prezinta defectiuni.

Vanzatorul nu este raspunzator daca materialele furnizate de catre Client pentru executarea comenzii incalca anumite drepturi de autor sau de proprietate intelectuala. Prin materiale furnizate se intelege orice imagine, text, logo, sigla sau slogan sau orice alte materiale ce ar putea face obiectul drepturilor de autor sau proprietate intelectuala.

Vanzatorul nu este raspunzator pentru neexecutarea partiala sau totala a unei comenzi daca exista suspiciunea ca anumite materiale furnizate de catre Client nu sunt in conformitate cu legislatia in vigoare si/sau exista suspiciunea ca anumite materiale lezeaza drepturile oricarei persoane fizice sau juridice.

FORTA MAJORA

Niciuna dintre parti nu poate fi tinuta raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecurare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial intervine ca urmare a producerii unui eveniment de forta majora.

Aceasta exonerare include, dar fara a se limita la: incendii, explozii, inundatii, epidemii grave, razboaie, actiuni guvernamentale, acte de terorism, proteste, tulburari civile sau alte impedimente, lipsa conexiunii la internet, lipsa conexiunilor de telefonie, virusi informatici, erori de operare, precum si alte cazuri prevazute de legislatia in vigoare.

Daca in termen de 15 zile de la data producerii unui caz de forta majora, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte are dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de drept a contractului fara ca vreuna dintre parti sa aiba dreptul la daune-interese.

LEGEA APLICABILA. LITIGII

Prezentul contract este supus prevederilor legale aplicabile romane. Eventualele litigii aparute intre parti se vor rezolva pe cale amiabila. In cazul in care rezolvarea amiabila a disputelor nu va fi posibila, eventualele litigii vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente de la sediul Vanzatorului.

RASPUNDEREA

Vanzatorul nu poate fi tinut responsabil pentru daune de orice fel pe care Clientul sau oricare terta persoana le poate suferi ca urmare a indeplinirii de catre Vanzator a oricareia dintre obligatiile sale conform comenzii sau pentru daune care rezulta din utilizarea produselor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

Prin crearea si utilizarea contului, Clientul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor din cont (user, parola, etc.) si pentru gestionarea contului si este singurul responsabil de activitatea derulata prin intermediul contului sau.

Prin accesarea site-ului si crearea contului si/sau utilizarea continutului, plasarea de comenzi, Clientul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si Conditiile de pe site in ultima versiune actualizata care este disponibila pe site-ul Vanzatorului, existenta la data crearii contului, utilizarii continutului si/sau plasarii comenzii de catre Client.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a actualiza si modifica periodic sau ori de cate ori considera ca este necesar sau util Termenii si conditiile, Politica de confidentialitate, pentru a reflecta orice modificari ale modului si conditiilor de functionare ale site-ului sau orice modificari cerute de prevederile legale in vigoare. In cazul oricarei astfel de modificari, Vanzatorul va afisa pe site versiunea modificata, motiv pentru care Clientul este rugat sa verifice constant continutul acestor prevederi.

In vederea onorarii comenzilor Clientilor, Vanzatorul va depune toate eforturile rezonabile in acest sens. Cu toate acestea, Vanzatorul nu va putea fi tras la raspundere in situatia in care produsele nu se mai regasesc pe stoc. In acest caz, Vanzatorul va contacta Clientul intr-un termen rezonabil pentru a-i comunica aceasta situatie si pentru a-i oferi alternative in vederea deblocarii situatiei: fie vor fi propuse produse similare, fie vor fi returnati banii. Daca Clientul nu va putea fi contactat, atunci comanda plasata va fi anulata si Vanzatorul va restitui intreaga suma de bani achitata.

Furnizorul nu garanteaza si nu va putea fi tinut responsabil de functionarea neintrerupta si lipsita de erori a Site-ului si a serverelor, dupa cum nu este raspunzator de riscurile specifice utilizarii site-urilor informatice (virusi, alte elemente sau actiuni care pot provoca daune specifice Internetului si tehnologiilor digitale, inclusiv violarea securitatii informatiilor).

In limitele permise de legea in vigoare, toti Clientii declara expres ca inteleg ca Vanzatorul nu garanteaza ca expres sau implicit ca:

  1. a) serviciul va fi potrivit cerintelor Clientului;
  2. b) serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;
  3. c) produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor Clientului.

Clientii inteleg ca nu au niciun drept de proprietate intelectuala sau alte asemenea pentru orice informatie creata sau generata de accesul pe Site, chiar si regasite in sectiunea “Contul tau”.

Vanzatorul nu poate fi tinut responsabil in niciun fel in fata niciunui Client care utilizeaza Site-ul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.

Vanzatorul nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.

Relatiile contractuale nascute sub incidenta prezentilor Termeni si conditii vor inceta prin acordul partilor sau prin executarea obligatiilor reciproce.

In cazul nerespectarii prezentilor Termeni si conditii, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a inceta orice forma de colaborare cu Clientul.

Clientul declara ca este de acord sa nu solicite Vanzatorului sau reprezentatilor sai niciun fel de dauna, raspundere, pierderi, costuri (incluzand dar fara a se limita la onorariul avocatilor si orice alte costuri de judecata), aparute in conexiune cu orice actiune in justitie bazata pe o incalcare a termenilor prezentului acord. Aceasta garantie din partea Clientului ramane in vigoare si dupa momentul incheierii relatiei dintre Client si Vanzator.

REVIEW-URI, COMENTARII, INTREBARI SI RASPUNSURI, RECLAMATII

Utilizatorii pot posta recenzii, scrie comentarii, adresa intrerbari, propuneri, etc. cu conditia sa respecte urmatoarele reguli:

  • Sa faca referiri doar la caracteristicile produselor afisate pe site, evitand informatii legate de aspecte ce pot fi modificate sau se pot schimba periodic (pret, oferte promotionale, etc.) sau informatii ce tin de modalitatea de desfasurare a comenzii;
  • Sa se exprime in limba romana;
  • Sa foloseasca un limbaj corespunzator, decent, fara a aduce amenintari sau injurii la adresa altor utilizatori sau la adresa Vanzatorului;
  • Sa nu aduca atingere dreptului la intimitate, sa nu faca comunicari comerciale, politice care sa instige la ura sau intoleranta, sa se asigure ca informatiile introduse sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand inclusiv drepturile altor persoane, drepturile de autor, de marci, de licente sau alte drepturi de proprietate intelectuala;
  • Sa foloseasca aceasta procedura doar in scopul pentru care a fost propusa si nu ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact puse la dispozitie pe site.

In momentul inregistrarii unui review, comentariu, intrebare, raspuns pe site-ul furnizor-unic.ro, Vizitatorul/Clientul acorda Vanzatorului o licenta neexeclusiva, perpetua, irevocabila, nelimitata teritorial si ofera dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, publica, distribui sau afisa acest continut. 

In situatia in care Vanzatorul constata o incalcare a prezentilor Termeni si conditii in mod repetat, isi rezerva dreptul de a suspenda sau interzice posibilitatea Vizitatorului/Clientului de a posta review-uri, comentarii, intrebari, etc.

COMUNICARE ELECTRONICE/ NEWSLETTER

Prin manifestarea consimtamantului Clientului pe Site, Clientul acorda expres acceptarea sa in sensul primirii de comunicari electronice / newsletter-e de la Vanzator, transmise celui dintai prin e–mail, SMS sau apeluri telefonice. Consimtamantul Clientului poate fi retras in orice moment prin trimiterea unei notificari Vanzatorului in acest sens. 

Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau comunicarilor electronice nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul.

DISPOZITII FINALE

Serviciile oferite de Vanzator prin intermediul site-ului furnizor-unic.ro sunt guvernate si respecta dispozitiile legilor romane in vigoare.

Atunci cand una sau mai multe dintre dispozitiile mentionate mai sus sunt declarate partial sau integral nule, valabilitatea celorlalte dispozitii nu este afectata.

Prezentele clauze alcatuind “Termeni si conditii” apartin Societatii Civile Profesionale de Avocati “IACOB & ALEXANDRU” si sunt date spre folosinta societatii SMR DIVERS SRL.