Politica de discount

Discount-urile detaliate in prezenta sectiune se adresa Clientilor nostri, actuali sau viitori, care doresc sa ne fie alaturi pe termen lung si care ne aleg ca furnizor recurent pentru produsele consumabile necesare in activitatea sa (denumiti in continuare ”Grupuri de client B2B”).

Furnizor-unic.ro va recompenseaza si va pune la dispozitie urmatoarele categorii de discount-uri, in functie de valoarea lunara estimata a cumparaturilor dvs.:

 Grupuri de client B2B:

Client ”StartUp”

Acest tip de discount este adresat Clientilor a caror afacere a trecut de la concept la realitate si care ne aleg ca furnizor recurent. Pentru a se incadra in aceasta categorie, valoarea lunara a produselor comandate trebuie sa fie cuprinsa intre pragurile de 1.500 lei si 5.000 lei (fara TVA).

Clientul va avea urmatoarele beneficii:

  • 10% discount permanent la produsele din categoria Birotica-papetarie (cu exceptia produselor din categoria Hartie de copiator si Tehnica de birou);
  • 10% discount permanent la produsele din categoria Igiena-Menaj-Curatenie;
  • 10% discount permanent la produsele din categoria Consumabile depozit;
  • 10% discount permanent la produsele din categoria Administrative;
  • 10% discount permanent la produsele din categoria Ambalaje biodegradabile.

Client ”IMM”

 Acest tip de discount este adresat Clientilor a caror afacere nu mai este la inceput de drum si care ne aleg ca furnizor recurent. Pentru a se incadra in aceasta categorie, valoarea lunara a produselor comandate trebuie sa fie cuprinsa intre pragurile de 5.001 lei si 10.000 lei (fara TVA).

Clientul va avea urmatoarele beneficii:

  • 15% discount permanent la produsele din categoria Birotica-papetarie (cu exceptia produselor din categoria Hartie de copiator si Tehnica de birou, unde se va aplica un discount de 3%);
  • 15% discount permanent la produsele din categoria Igiena-Menaj-Curatenie;
  • 15% discount permanent la produsele din categoria Consumabile depozit;
  • 15% discount permanent la produsele din categoria Administrative;
  • 15% discount permanent la produsele din categoria Ambalaje biodegradabile.

Client ”Corporate”

 Acest tip de discount este adresat Clientilor care detin o experienta vasta in domeniul in care activeaza si care ne aleg ca furnizor recurent. Pentru a se incadra in aceasta categorie, valoarea lunara a produselor comandate trebuie sa fie peste pragul de 10.000 lei (fara TVA).

Clientul din aceasta categorie va avea ca si beneficii preturi personalizate in functie de nevoile sale si de specificul activitatii desfasurate. Pentru produsele pentru care nu beneficiaza de preturi personalizate, Clientul va beneficia de discount-urile acordate Clientului ”IMM”.

 Distribuitori

 Venim inclusiv in sprijinul Clientilor de distributie (denumiti Reseller-i) care vor avea urmatoarele beneficii:

  • Preturi de distributie la produsele de import propriu;
  • Beneficiile de la Clientul ”StartUp” pentru celelalte produse care nu se incadreaza la categoria de mai sus.  

 Mai multe detalii privind lista produselor de import propriu pot fi consultate pe Site, la sectiunea ”Distributie”.

Reguli generale aplicabile. Cum poti beneficia de tipurile de discount-uri?

 Pe langa discount-urile mentionate in prezenta sectiune, Furnizor-unic.ro va pune la dispozitie si alte tipuri de promotii sau discount-uri ce sunt acordate fie per produs, fie in raport de cantitatea de produse comandate. Aceste promotii/discount-uri sunt semnalizate pe Site si pot fi accesate atat de catre Clientii care nu detin un cont, cat si de catre Clientii care detin un cont activ dar care nu sunt incadrati in unul din Grupurile de client B2B de mai sus.  

Pentru produsele care contin deja o reducere pe Site nu sunt aplicabile discount-urile oferite Clientilor care fac parte din Grupurile de client B2B. Pentru o mai buna intelegere, discount-urile/reducerile existente pe site la diferite produse nu pot fi cumulate cu discount-urile acordate Grupurilor de client B2B.

Clientii care si-au creat un cont simplu pe Site nu vor fi incadrati automat in unul din Grupurile de client B2B si nu vor beneficia automat de una dintre categoriile de discount-uri puse la dispozitie. Pentru mai multe informatii privind acordarea de discount-uri si incadrarea in unul din Grupurile de client B2B rugam Clientul sa ne contacteze la datele de contact furnizate in Sectiunea I din prezentii Termeni si conditii sau va fi contactat de catre Vanzator.

Toate discount-urile oferite de catre Vanzator se calculeaza intotdeauna plecand de la pretul de baza al produselor, afisat pe Site, care poate suferi modificari de-a lungul timpului (pentru mai multe informatii, consultati Sectiunea VII).

 Discount-urile precizate in prezenta sectiune vor deveni disponibile Clientului, prin logarea in contul sau, doar din momentul in care va fi incadrat in unul din Grupurile de client B2B. Aceste discount-uri vor fi afisate automat la produsele din categoriile mentionate mai sus, pe Site.

 Puncte bonus

 Fie ca detineti un cont simplu sau un cont din categoria Grupurilor de client B2B, Furnizor-unic.ro a ales sa va recompenseze pe baza de puncte la toate comenzile dvs. de produse.

Punctele de fidelitate (punctele bonus) sunt disponibile pe Site, in dreptul fiecarui produs si se va calcula in functie de valoarea acestuia, fara TVA. Cu toate acestea, punctele bonus se aplica doar Clientilor care detin un cont pe Site, in baza adresei de e-mail furnizate la crearea contului sau.

Modul de calcul si aplicare a punctelor bonus. Valoarea punctelor bonus

 Orice comanda plasata de catre Client pe Site va genera automat un numar intreg de puncte de fidelitate, care se va calcula in functie de valoarea produsului comandat, dupa urmatoarea formula: valoarea produsului (fara TVA) impartit la 10 egal numarul de puncte.

Transformarea punctelor de fidelitate in bani se face prin simpla impartire a numarului total de puncte de fidelitate disponibile in cont la 10, rezultatul fiind rotunjit cu 2 zecimale.

Cu titlu de exemplu, pentru un produs in valoare de 500 lei (fara TVA), se acorda un numar de 50 de puncte de fidelitate, a caror valoare in bani este de 5 lei. Pentru un produs in valoare de 196,84 lei (fara TVA), se acorda un numar de 20 de puncte de fidelitate (prin rotunjirea numarului 19,68), a caror valoare in bani este de 2 lei.

Punctele bonus se calculeaza la valoarea produselor fara TVA. Numarul punctelor de fidelitate generate de fiecare comanda se comunica Clientului in sectiunea ”Finalizeaza comanda” si pot fi verificate oricand de catre Client prin autentificarea in contul sau creat pe Site.

 Utilizarea punctelor bonus

 Punctele obtinute la plasarea unei comenzi nu pot fi utilizate pentru aceeasi comanda de catre Client, nefiind inca validate pana ce comanda nu are statusul ”finalizata”. In momentul plasarii unei comenzi noi, Clientul poate utiliza toate punctele de fidelitate acumulate pana in acel moment (si validate), pentru plata integrala sau partiala a comenzii curente, inclusiv a taxei de livrare, daca este cazul. Clientul poate folosite punctele de fidelitate acumulate pentru plata comenzilor viitoare doar daca sunt disponibile cel putin 100 de puncte de fidelitate in contul sau, echivalentul a 10 lei. Numarul de puncte ce vor fi acordate va fi afisat atat la detaliile despre fiecare produs in parte, cat si in pagina de finalizare a comenzii.

Clientul poate alege pentru ce comanda doreste sa utilizeze punctele acumulate, total sau partial, nefiind obligat sa le utilizeze la fiecare comanda urmatoare celei in urma careia a obtinut punctele bonus.

Punctele de fidelitate nu sunt transmisibile si pot fi utilizate doar prin accesarea contului creat, in baza adresei de email folosite pentru plasarea anterioara a comenzilor generatoare de puncte. Punctele de fidelitate nu au o perioada de valabilitate, putand fi utilizate oricand si pentru orice comanda plasata de catre Client, total sau partial.

In situatia in care valoarea comenzii este mai mare decat echivalentul in lei a numarului total de puncte disponibile in contul sau, Clientul poate opta pentru folosirea punctelor acumulate si va achita diferenta de pret a comenzii.

In situatia in care valoarea comenzii este mai mica decat echivalentul in lei a numarului total de puncte disponibile in contul sau, Clientul poate opta pentru plata integrala a comenzii cu punctele acumulate, sens in care totalul de plata a comenzii devine 0, iar restul punctelor de fidelitate ramase neutilizate (daca este cazul) se vor regasi in continuare in cont, putand fi folosite la comenzi viitoare (cu conditia ca numarul minim de puncte disponibile sa fie mereu 100 pentru a putea fi utilizate).

Validarea punctelor de fidelitate si implicit creditarea contului Clientului cu punctele bonus acordate se va face in mod automat in momentul in care comanda apare cu statusul ”finalizata”. Comanda este finalizata in momentul in care a fost expediata si livrata catre Client si implicit Clientul a achitat contravaloarea acesteia. Din acest motiv, validarea punctelor si regasirea acestora in contul Clientului este un proces care poate sa dureze cateva zile. In situatia in care punctele bonus nu sunt validate dupa finalizarea comenzii, fie nu se regasesc in contul Clientului si/sau Clientul intampina probleme in utilizarea acestor puncte, Clientul este rugat sa il contacteze pe Vanzator la datele de contact disponibile pe site.

La momentul plasarii unei comenzi, nu pot fi utilizate punctele bonus care nu sunt inca validate sau sunt in curs de validare (in functie de statusul comenzii plasate), ci exclusiv punctele care sunt disponibile in cont la momentul plasarii unei comenzi.

Plasarea unei comenzi pentru care Clientul a folosit punctele de fidelitate pentru plata partiala sau integrala genereaza la randul sau puncte de fidelitate, calculate conform mecanismului detaliat mai sus, in raport de valoarea in lei (fara TVA) a produselor din comanda respectiva.

Plasarea unei comenzi pentru care Clientul a folosit puncte de fidelitate disponibile in contul sau va debita in mod automat contul Clientului cu punctele respective. Punctele folosite la o comanda plasata urmeaza a fi pierdute in situatia in care Clientul  se razgandeste ulterior plasarii comenzii sau anuleaza ulterior comanda din culpa sa.

In situatia in care o comanda plasata si pentru care pretul a fost achitat de catre Client integral sau partial folosind puncte de fidelitate, urmeaza sa fie anulata din alte motive care nu tin de persoana sau culpa Clientului (incluzand, dar fara a se limita la: produsele din comanda nu mai sunt pe stoc la data procesarii comenzii; produsele comandate nu pot fi livrate in timp util de catre furnizorii Vanzatorului; etc.), punctele bonus nu vor fi anulate de catre Vanzator, ci vor fi restituite in contul Clientului. In situatia in care punctele bonus apar ca fiind anulate in aceste situatii si nu sunt returnate in contul Clientului, Clientul este rugat sa il contacteze pe Vanzator la datele de contact disponibile pe site si sa ii aduca la cunostinta aceasta problema intampinata.

****

Pentru orice informatii suplimentare sau in cazul in care apar nelamuriri cu privire la politica de discount-uri, punctele de fidelitate, modalitatea de folosire si/sau de acordare a acestora, Clientul este rugat sa contacteze Vanzatorul la datele de contact disponibile pe site.  

SMR DIVERS depune constat eforturi pentru a imbunatati experienta Clientului pe Site si pentru a furniza informatii cat mai corecte si complete. Cu toate acestea, exista posibilitatea intervenirii unor erori pe Site, din varii motive, care nu tin de persoana Vanzatorului, cu privire la discount-urile si/sau punctele bonus oferite Clientilor. In astfel de situatii rugam Clientii sa ne semnaleze orice disfunctionalitate a Site-ului si/sau a contului creat pe Site in vederea remedierii de indata. Vanzatorul nu poate fi facut responsabil pentru o eroare materiala intervenita in raport de cele precizate mai sus.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa in orice moment prezentul capitol (Sectiunea V.), fara o notificare prealabila, pentru o mai buna functionare si aplicare a prevederilor cuprinse. Clientul este rugat sa verifice constant aceasta sectiune, inainte de plasarea unei comenzi, deoarece este posibil sa fi intervenit modificari de la ultima vizita sau comanda plasata. Daca aveti orice intrebari cu privire la prezentul capitol, va rugam sa ne contactati prin una dintre modalitatile precizate mai sus.